Reklamace a SERVIS

 

  NOVINKA  

Reklamační řád Dewalt-morava.cz

 

Nově si můžete sami objednat svoz reklamovaného zboží ZDARMA. Jak?

  • Pokud chcete této služby využít klikněte na odkaz zde:  https://www.dpd.cz/bandservis1/
  • Po řádném vyplnění formuláře, kdy do kolonky referenční číslo napíšete číslo faktury svoz potvrdíte a odešlete
  • Pro jistotu si po odeslání vytiskněte nebo uložte do PC potvrzující formulář
  • Zboží řádně zabalte do kartónové krabice tak aby při přepravě nedošlo k poškození 
  • Zásilka musí vždy obsahovat: kopii faktury, krátký popis závady a kontakt pro komunikaci se servisem
  • Druhý den, by měl kurýr zásilku vyzvednout a dopravit ji do autorizovaného servisu BAND SERVIS

 

 

Jak správně postupovat při reklamaci zasílaného zboží k nám na sklad:

  • Pokud se Vám v záruční době vyskytne nějaká výrobní vada nebo dřívější opotřebení než je garantováno výrobcem, tak nás neváhejte kontaktovat, buď to telefonicky na jaké koliv tel. číslo uvedené na eshopu www.dewalt-morava.cz.
  • Pokud je zboží pořízeno přes eshop www.dewalt-morava.cz, tak reklamované zboží řádně zabalte a pošlete libovolnou přepravní službou na naší kamennou prodejnu, dopravné hradí vždy kupující (pokud není stanoveno jinak) na adresu: Libor Chrástecký, dewalt-morava, Huslenky 573, 756 02. 
  • Pokud je zboží pořízeno u nás na kamenné prodejně, zboží přebíráme osobně.
  • Cena dopravy zpět k zákazníkovi činí 150 Kč vč. DPH .
  • Doba na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů od dodání zboží prodejci, pokud reklamace není vyřízená v této lhůtě má zákazník právo na vrácení peněz a nebo po domluvě s prodejcem je možná okamžitá výměna za úplně nové zboží.
  • Pokud zákazník zvolí vrácení peněz při nedodržení reklamační lhůty, bude mu částka poslána do 7 dnů na zvolený bankovní účet v plné výši mimo náklady spojené s jeho případnou expedicí  (např.dopravou nebo dobírkou).

Co musí vždy obsahovat reklamované zboží:

Než reklamované zboží k nám odešlete, tak vždy přibalte:

  • potvrzený záruční list nebo daňový doklad (fakturu)
  • krátký popis závady
  • dokument, kde bude uvedená zpětná adresa, jméno, telefonní číslo, email atd.

Po splnění těchto kroků bude Vaše případná reklamace řešena v co nejkratším možném čase.

 

SERVIS

Náš proškolený servisní tým zaručuje profesionální servis za použití pouze originálních náhradních dílů. 

1. OPRAVUJEME ZNAČKY:

  • DEWALT
  • STANLEY
  • MAKITA
  • NAREX
  • BOSCH
  • BOSTITCH
  • BLACK&DECKER
  • FESTOOL
  • METABO

 2. SERVISNÍ POSTUP:

  • Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.
  • Po konzutaci s pracovníkem domluvíte způsob dopravy.
  • Dopravit k nám stroje/nářadí určené k servisu lze těmito způsoby:
    • Osobní předání na naší adrese (Huslenky 573, 756 02 Huslenky, okr. Vsetín)
    • Zaslání libovolnou přepravní službou (Pošta, PPL, DPD,...)
    • Servisnim svozem (objednaný svoz námi kurýrem PPL)
  • Stroj určený k servisu zabalte do krabice/kufru tak aby nedošlo k dalšímu poškození. 
  • Přiložte Vaše kontaktní údaje a stručný popis závady.
  • Provedeme diagnostiku závad, prověříme dostupnost potřebných náhradních dílů a vytvoříme cenovou nabídku možné opravy
  • Po odsouhlasení ceny bude provedena oprava a stroj poslán zpět k Vám.

 3. CENÍK PŘEPRAVY SERVISNÍHO SVOZU:

  • Cena svozu 0 - 5 kg TAM / ZPĚT - 240 Kč vč. DPH
  • Cena svozu 5 - 15 kg TAM / ZPĚT - 280 Kč vč. DPH
  • Cena svozu 15 - 30 kg TAM / ZPĚT - 360 Kč vč. DPH

4. CENÍK OPRAVY:

  • Provedení individuální opravy dle cenové nabídky.
  • Vrácení bez opravy v demontovaném stavu (diagnostika + demontáž) - 199,- Kč vč. DPH
  • Vrácení bez opravy v původním stavu (diagnostika + demontáž + montáž) - 349,- Kč vč. DPH
  • Ekologická likvidace - zdarma

 

Přejeme Vám pokud možno co nejméně závad a věříme, že jste s naším sortimentem spokojeni

 

logo

 

Záznamy nebyly nalezeny...