Reklamace a SERVIS
NOVINKA
Reklamační řád Dewalt-morava.cz
Nově si můžete sami objednat svoz reklamovaného zboží ZDARMA. Jak?
- Pokud chcete této služby využít klikněte na odkaz zde: https://www.dpd.cz/bandservis1/
- Po řádném vyplnění formuláře, kdy do kolonky referenční číslo napíšete číslo faktury svoz potvrdíte a odešlete
- Pro jistotu si po odeslání vytiskněte nebo uložte do PC potvrzující formulář
- Zboží řádně zabalte do kartónové krabice tak aby při přepravě nedošlo k poškození
- Zásilka musí vždy obsahovat: kopii faktury, krátký popis závady a kontakt pro komunikaci se servisem
- Druhý den, by měl kurýr zásilku vyzvednout a dopravit ji do autorizovaného servisu BAND SERVIS
Jak správně postupovat při reklamaci zasílaného zboží k nám na sklad:
- Pokud se Vám v záruční době vyskytne nějaká výrobní vada nebo dřívější opotřebení než je garantováno výrobcem, tak nás neváhejte kontaktovat, buď to telefonicky na jaké koliv tel. číslo uvedené na eshopu www.dewalt-morava.cz.
- Pokud je zboží pořízeno přes eshop www.dewalt-morava.cz, tak reklamované zboží řádně zabalte a pošlete libovolnou přepravní službou na naší kamennou prodejnu, dopravné hradí vždy kupující (pokud není stanoveno jinak) na adresu: Libor Chrástecký, dewalt-morava, Huslenky 573, 756 02.
- Pokud je zboží pořízeno u nás na kamenné prodejně, zboží přebíráme osobně.
- Cena dopravy zpět k zákazníkovi činí 150 Kč vč. DPH .
- Doba na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů od dodání zboží prodejci, pokud reklamace není vyřízená v této lhůtě má zákazník právo na vrácení peněz a nebo po domluvě s prodejcem je možná okamžitá výměna za úplně nové zboží.
- Pokud zákazník zvolí vrácení peněz při nedodržení reklamační lhůty, bude mu částka poslána do 7 dnů na zvolený bankovní účet v plné výši mimo náklady spojené s jeho případnou expedicí (např.dopravou nebo dobírkou).
Co musí vždy obsahovat reklamované zboží:
Než reklamované zboží k nám odešlete, tak vždy přibalte:
- potvrzený záruční list nebo daňový doklad (fakturu)
- krátký popis závady
- dokument, kde bude uvedená zpětná adresa, jméno, telefonní číslo, email atd.
Po splnění těchto kroků bude Vaše případná reklamace řešena v co nejkratším možném čase.
SERVIS
Náš proškolený servisní tým zaručuje profesionální servis za použití pouze originálních náhradních dílů.
1. OPRAVUJEME ZNAČKY:
- DEWALT
- STANLEY
- MAKITA
- NAREX
- BOSCH
- BOSTITCH
- BLACK&DECKER
- FESTOOL
- METABO
2. SERVISNÍ POSTUP:
- Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.
- Po konzutaci s pracovníkem domluvíte způsob dopravy.
- Dopravit k nám stroje/nářadí určené k servisu lze těmito způsoby:
- Osobní předání na naší adrese (Huslenky 573, 756 02 Huslenky, okr. Vsetín)
- Zaslání libovolnou přepravní službou (Pošta, PPL, DPD,...)
- Servisnim svozem (objednaný svoz námi kurýrem PPL)
- Stroj určený k servisu zabalte do krabice/kufru tak aby nedošlo k dalšímu poškození.
- Přiložte Vaše kontaktní údaje a stručný popis závady.
- Provedeme diagnostiku závad, prověříme dostupnost potřebných náhradních dílů a vytvoříme cenovou nabídku možné opravy
- Po odsouhlasení ceny bude provedena oprava a stroj poslán zpět k Vám.
3. CENÍK PŘEPRAVY SERVISNÍHO SVOZU:
- Cena svozu 0 - 5 kg TAM / ZPĚT - 240 Kč vč. DPH
- Cena svozu 5 - 15 kg TAM / ZPĚT - 280 Kč vč. DPH
- Cena svozu 15 - 30 kg TAM / ZPĚT - 360 Kč vč. DPH
4. CENÍK OPRAVY:
- Provedení individuální opravy dle cenové nabídky.
- Vrácení bez opravy v demontovaném stavu (diagnostika + demontáž) - 199,- Kč vč. DPH
- Vrácení bez opravy v původním stavu (diagnostika + demontáž + montáž) - 349,- Kč vč. DPH
- Ekologická likvidace - zdarma
Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde.
Přejeme Vám pokud možno co nejméně závad a věříme, že jste s naším sortimentem spokojeni
Záznamy nebyly nalezeny...