REKLAMACE
Kontaktní mail: info@dewalt-morava.cz Reklamační řád Dewalt-morava.cz
Jak správně postupovat při reklamaci:
- Pokud se Vám v záruční době vyskytne nějaká výrobní vada nebo dřívější opotřebení než je garantováno výrobcem, tak nás neváhejte kontaktovat, buď to telefonicky na jaké koliv tel. číslo uvedené na eshopu www.dewalt-morava.cz.
- Pokud je zboží pořízeno přes eshop www.dewalt-morava.cz, tak reklamované zboží řádně zabalte a pošlete libovolnou přepravní službou na naší kamennou prodejnu, dopravné hradí vždy kupující (pokud není stanoveno jinak) na adresu: Libor Chrástecký, dewalt-morava, Huslenky 573, 756 02.
- Pokud je zboží pořízeno u nás na kamenné prodejně, zboží přebíráme osobně.
- Cena dopravy zpět k zákazníkovi činí 150 Kč vč. DPH .
- Doba na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů od dodání zboží prodejci, pokud reklamace není vyřízená v této lhůtě má zákazník právo na vrácení peněz a nebo po domluvě s prodejcem je možná okamžitá výměna za úplně nové zboží.
- Pokud zákazník zvolí vrácení peněz při nedodržení reklamační lhůty, bude mu částka poslána do 7 dnů na zvolený bankovní účet v plné výši mimo náklady spojené s jeho případnou expedicí (např.dopravou nebo dobírkou).
Co musí vždy obsahovat reklamované zboží:
Než reklamované zboží k nám odešlete, tak vždy přibalte:
- potvrzený záruční list nebo daňový doklad (fakturu)
- krátký popis závady
- dokument, kde bude uvedená zpětná adresa, jméno, telefonní číslo, email atd.
Po splnění těchto kroků bude Vaše případná reklamace řešena v co nejkratším možném čase
Přejeme Vám pokud možno co nejméně závad a věříme, že jste s naším sortimentem spokojeni