Reklamace

 

   

 

Jak správně postupovat při reklamaci:

  • Pokud se Vám v záruční době vyskytne nějaká výrobní vada nebo dřívější opotřebení než je garantováno výrobcem, tak nás neváhejte kontaktovat, buď to telefonicky na jaké koliv tel. číslo uvedené na eshopu www.dewalt-morava.cz.
  • Pokud je zboží pořízeno přes eshop www.dewalt-morava.cz, tak reklamované zboží řádně zabalte a pošlete libovolnou přepravní službou na naší kamennou prodejnu, dopravné hradí kupující (pokud není stanoveno jinak) na adresu: Libor Chrástecký, dewalt-morava, Huslenky 573, 756 02. 
  • Pokud je zboží pořízeno u nás na kamenné prodejně, zboží přebíráme osobně.

Co musí vždy obsahovat reklamované zboží:

  • Než reklamované zboží k nám odešlete, tak vždy přibalte:
  • potvrzený záruční list nebo daňový doklad (fakturu)
  • krátký popis závady
  • dokument, kde bude uvedená zpětná adresa, jméno, telefoní číslo, email atd.

Po splnění těchto kroků bude vaše případná reklamace řešena v co nejkradším možném čase

 

Přejeme Vám pokud možno co nejméně závad a věříme, že jste s našim sortimentem spokojeni

 

logo

 

Záznamy nebyly nalezeny...