Reklamace

 

   

 Reklamační řád Dewalt-morava.cz

 

Jak správně postupovat při reklamaci:

  • Pokud se Vám v záruční době vyskytne nějaká výrobní vada nebo dřívější opotřebení než je garantováno výrobcem, tak nás neváhejte kontaktovat, buď to telefonicky na jaké koliv tel. číslo uvedené na eshopu www.dewalt-morava.cz.
  • Pokud je zboží pořízeno přes eshop www.dewalt-morava.cz, tak reklamované zboží řádně zabalte a pošlete libovolnou přepravní službou na naší kamennou prodejnu, dopravné hradí vždy kupující (pokud není stanoveno jinak) na adresu: Libor Chrástecký, dewalt-morava, Huslenky 573, 756 02. 
  • Pokud je zboží pořízeno u nás na kamenné prodejně, zboží přebíráme osobně.
  • Cena dopravy zpět k zákazníkovi činí 130,- vč.DPH .
  • Doba na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů od dodání zboží prodejci, pokud reklamace není vyřízená v této lhůtě má zákazník právo na vrácení peněz a nebo po domluvě s prodejcem je možná okamžitá výměna za úplně nové zboží.
  • Pokud zákazník zvolí vrácení peněz při nedodržení reklamační lhůty, bude mu částka poslána do 7 dnů na zvolený bankovní účet v plné výši mimo náklady spojené s jeho případnou expedicí  (např.dopravou nebo dobírkou).

Co musí vždy obsahovat reklamované zboží:

  • Než reklamované zboží k nám odešlete, tak vždy přibalte:
  • potvrzený záruční list nebo daňový doklad (fakturu)
  • krátký popis závady
  • dokument, kde bude uvedená zpětná adresa, jméno, telefoní číslo, email atd.

Po splnění těchto kroků bude vaše případná reklamace řešena v co nejkradším možném čase

 

Přejeme Vám pokud možno co nejméně závad a věříme, že jste s našim sortimentem spokojeni

 

logo

 

Záznamy nebyly nalezeny...